24 Şubat 2006

Bir annenin duyguları/yorumsuz

Sevgili Kekik;

Kızım doğalı tam 368 gün oldu. Salı günü doğum günüydü. Hayatımda hiç yaşamadığım bir duygu yaşayıyorum o doğduğu günden beri.
İki yıl önce, hamile olduğumu öğrendiğimde ne hissedeceğimi ya da ne hissetmem gerektiğini bilmiyordum. Kafam karman karışıktı. Ama şimdi duygularım o kadar net ki. Bu duyguları nasıl anlatayım ki...... O kadar güzel, o kadar farklı bir şey ki Allah herkese tattırsın. İyiki doğdun bir tanem........
Onu ilk ultrasonda gördüğümde küçücük bir noktaydı. İnanamamıştım. Oysa şimdi. Gün geçtikçe büyüyor. Hem de nasıl. Hele iletişim kurmaya başlayınca canını veresin geliyor. Bu sevgiyi herkesin tatmasını isterim. Darısı isteyenlerin başına.................

Demet

PAPATYAMA
Hayatıma bir güneş gibi girdin
Sen varsın artık hayatımda
Yaşama sevincim
Seninle yeniden doğdum
Seninle yeniden huzur buldum
Seninle yeniden hayaller kurdum
Seninle sonsuz bir sevgi buldum
Kuzum, meleğim,canım, tatlım, balım
*****
Nice doğum günleri kutla,
Sağlıklı, mutlu, huzurlu ve başarılı günler hep seninle olsun
Güzellikler peşinden hiç gitmesin
İyi ki doğdun biricik aşkım
İyi ki doğdun
****
Bir gün seninde anne olmanı diliyorum
İyi ki varsın bir tanem iyi ki varsın.

Hiç yorum yok: